Glad påsk!!

Här är våra fina påskkärringar.



Det hade gått bra med barnen hos mamma. Elias hade sovit gott, ätit en gång och somnat om intill mamma. Han hade varit lite tyst på förmiddagen och mamma trodde att han längtade efter mig.  Och när de kom hem så var han först lite blyg och när jag tog honom spände han ögonen i mig och tittade intensivt och allvarligt på mig. Först när jag pussade massor på honom mjuknade han och skrattade. Gullungen längtar efter mamma. :)

Så kom Dragan och hans flicka Adeline som ville gå och påska med våra flickor. Jag hade bjudit in mamma och pappa på lite påsklunch i all enkelhet. Hade gjort en Janssons, köttbullar och prinskorv bara, men så kom ett helt kompani precis lagom till maten var klar så det slutade med att vi hade 9 vuxna och 4 barn som åt!! Helt otroligt att maten räckte. Mycket trevligt när det blir så spontant. :)

Funderar på om jag ska gå med till Lyckorna brygga och kalasa lite ikväll. Det ska vara något band som spelar och många skulle dit. Hade varit roligt, men som det känns nu så lär jag inte orka det. Kanske krypa ner i soffan och bara gosa. Det lockar en hel del med kan jag säga.

Vad gör ni i dag?

Kommentarer
Postat av: ida Thylén

Ciao Bella!



Var superkul igår! Dom satte ribban högt för framtida middagar! :-)



Vi är bara hemma idag. Kanske lägger Nellie i vagnen ikväll och tar en promenad ut till Lyckorna och kikar lite.

2009-04-11 @ 19:07:56
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilka finingar!!

2009-04-13 @ 22:08:37
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0