Dåligt bloggande

Och det beror ju på att det var fint väder igår och vi var ute hela dagen.

Men det är ju nästan inga kommentarer heller ju! Skärpning på både mig och dig. ;-)

Har på eftermiddagen varit hos mamma och pappa och fikat. Mysigt att träffas så där spontant. Anders och Emma kom ner för att tvätta bilen och byta däck. Och så kom Brynja och Nicke med. Så en liten familjeträff. :)

Här kommer några bilder från dagen...

Lille killen redo för avfärd.


Bus med Brynja är alltid lika kul!


Elias älskar att ligga på fällen och gosa....


Nu har jag duschat alla tre barnen, och ska snart lägga flickorna.  Nu är det påsktlov! Herre vad fort tiden går. Påsk redan...

Jag har ett sug på en Kycklingrulle från pizzerian, så maken får nog stoppa där på väg hem från träningen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi hade inte alls nåt mysigt väder igår. :-( Men vi skulle ju ändå kalasa och hade väl inte tänkt va ute nån längre stund ändå.



Härligt med påsklov!!

2009-04-06 @ 07:53:02
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Brynja

Han är ett sådant charmtroll så hälften vore nog! Så mycket energi i en så liten kropp är ett under..;) Väldigt mysigt igår...de där våfflorna hos angela var toppen på moset efter delicato bollarna hos ewa...oh my goood va mycket onödigt vi tryckte i oss igår. Tur jag anmälde ett lag från jobbet idag till vårruset den 6 maj i gbg =) Kram Kram B

2009-04-06 @ 08:40:24
Postat av: Maggan

Så sött med fina vårjackan på!

2009-04-06 @ 10:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0