Ändrade planer

Efter tandläkaren skulle jag och Elias åka till Torp med Lollo och Mathias, men när vi kommit halvvägs så är bron till Torp stängd och man är tvungen att köra runt hela Uddevalla. Jag hade varken tid eller lust att köra runt så jag ringde Lollo som låg bakom och sa att hon fick fortsätta utan oss.

Svängde av och tog en chansning om att mormor o morfar skulle vara hemma. Och när vi kommer dit kommer också min mamma o pappa precis efter. Så det blev en snabb fika i mormors kök. (Bästa fikan alltid!) Kokkaffe och många kakor. Gott!
De skulle på begravning till morfars bror Karl-Johan som skulle bli 90 år nu i höst. Tänk vad jobbigt nära alla dina syskon och vänner dör...

Sedan var det ju ett besök hos muffdoktorn ;-) och provtagning, så nu håller vi stenhårt tummarna att det inte ska vara några cellförändringar hos mig. Fick också sett till att det inte ska bli några fler mini-Jensens. Har velat fram o tillbaka, eller undvikit att bestämma mig för prev.metod eftersom jag tycker att det är svårt. Men nu ska jag ge horminspiralen en chans till. Jag har tre underbara barn, jag är nöjd! :-)

Varför ska det vara så svårt att hitta på ett prev.meddel för män? Vi går ju igenom tillräckligt tycker jag, det minsta de kunde göra vore ju att äta lite P-piller eller så.

Och som någon sa till mig utanför ICA : Tre barn? Ska du befolka världen ensam eller?
(Louise vem var det? Jag har glömt)

Hm ja tre är ju en jävla massa barn! Jag borde nästan skämmas. ;-)

Kommentarer
Postat av: ida

haha! vem sa så?



Har ingen aning om David ska vara med i morgon.

du vet ju läget med honom och tränaren så han räknar inte med en enda spelminut detta året :-)

2009-04-22 @ 06:17:20
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: lollo

haha jag vet bara att de va en äldre dam , ingen jag vet vem de är !! men roligt va de .

2009-04-22 @ 06:59:07
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Jennie

3 barn, jag tycker det låter underbart. Du ska vara mäkta stolt över dina vackra barn...och det är ju inte försent att skaffa en till om några år ;)

2009-04-22 @ 07:51:02
Postat av: linn

hahhah vilken kul tant !!! Jag älskar min hormon spiral har inte haft en blödning på 3 år och inga hormonrubbningar heller. Kramen

















2009-04-22 @ 09:10:17
Postat av: Tina

Jag har haft spiral i 8 år och tycker det funkat bra=)



3 barn är väl alldeles lagom tycker jag, inte så ovanligt heller som den tanten fick det att låta.=)=)

2009-04-22 @ 10:19:50
Postat av: Angelica

Ja, herregud, 3 barn är ju hur många som heeelst!! :-)



Jag har hormonspiralen och det är ju kanon, ingen mens och jag känner inte alls av den. Kändes inget att sätta i den heller. Nice.

2009-04-23 @ 10:27:45
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0