Å energi!!

Alltså jag har så mycket energi! Det är alldeles underbart och det måste väl vara solen. Eller??

Började dagen med en timmas powerwalk, den vanliga rundan. Sedan hem och göra oss i ordning för att åka in till Jessica, en gammal vän och hälsa på. Tjejerna lekte med hennes tjejer och jag, Jessica, Lisa och Elias fikade. Ludde sov i vagnen och visade sig vara sjuk när han vaknade. Stackarn.

Sedan åkte vi hem och jag la Elias för att osva. Jocke har varit hemma idag och grejjat mer med badrummet. Han är så duktig!

Jag hade myror i brallan och åkte ner till Stenungsund och shoppade lite fint till Elias på POP. Hade en kupong och de hade så mycket fint!

Nu är det blöjbyte märker jag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har provat ditt recept på kyckling med bacon och örter idag. Hela familjen älskade det! Tack!

2009-04-06 @ 18:56:31
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0