Vaccinerat


Nu har hela familjen, utom Elias då fått spruta. Vi valde Havrix och blev stuckna på löpande band o igår kväll.
Gick hur bra som helst. Kan inte fatta hur tuffa våra tjejer verkligen är. Är så imponerade av dem.
Alice valde att vara först! Men pappan fick ta första sticket för han låg först på deras dator. Men sedan var de Alice tur och hon fällde några tårar.... Men det gick fort över. Sedan var det Linnéa. Hom rörde inte en min! Men man såg att ögonen blev lite vattniga. Men hon hävdar att det inte kändes alls! ;-)

Jag var sist. Men jag kan säga att jag blev förvånad att det inte gör ondare. Men allt är relativt. Har man nyligen fött barn är det mesta en piece of cake!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men fy vad äcklig den där sprutan ser ut!! :-)

2008-09-10 @ 13:09:23
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men fy vad äcklig den där sprutan ser ut!! :-)

2008-09-10 @ 13:09:36
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0