Tjejdag på Torp

Jag och Alice åkte till Torp för att handla några långärmade till henne. Mysigt att gå och kika och prata lite med varandra, bara vi. Oftast vill hon inte åka med och handla. Vill helst vara hemma med pappa, men idag gick det. :-)

Några undrar vad hon önskar sig och idag har hon sett massor!!! Vi höll på att inte komma ut ur Lindex utan en rosa prinsessklänning som hon hittade. Det höll nästan på att bli en scen. ;-) Hon satt på golvet och kramade bakelsen! (finns inte i hennes storlek) Men den är ett hett tips för den som vill köpa en present till henne. 199 kr kostade den tror jag. Hittar ingen bild på den, men rosa och tyll.

Dessa två blev favoriter med, bra presenter de med. .
 Lindex Shop Online - SetLindex Shop Online - Klänning
Klänningen vill hos "SÅ GÄRNA "ha på sitt kalas! ;-)
Det fanns ett paket med ringar på Lindex med som hon önskar sig.

Dessutom var det mycket inne på H&M:

* Armband, såna där hårda runda, finns i paket med flera i för 29 kr.
* Diadem i olika modeller. Gärna det med guld och rosett.
* Halsband, finns massa där med. Långt med hänge var fint!

Hon önskar sig också en Eltandborste.

Jag hittade en klänning/tunika till mig med. Hade ju fått 25% på hela köpet, så jag rättfärdigade det. ;-)

Nu har vi skrivit inbjudningskort till kalaset. Jag fick lite panik när jag kom på att det är snart födelsedag!!!! Ojojoj, men hon har bestämt att det ska bli ett maskeradkalas! Hon ska ju självklart vara prinsessa. Jag fick vara en liten gumma.

Kommentarer
Postat av: Brynja

Tjejer är så tacksamma att köpa presenter till!! Vi älskar ju allt krimskrams som glittrar och blänker! ;) Förresten tack för hjälp erbjudandet...tror att jag är i fas inför söndag, men det lär jag väl märka...:) Däremot tänkte jag att du kanske skulle kunna klippa min lugg någon dag, det e ju du en hejare på! :) Kram Kram Förresten: riktigt rolig dröm du hade! Asg

2008-09-18 @ 08:02:12
URL: http://www.bbjork.blogspot.com
Postat av: frida

B: Klart jag kan!

2008-09-18 @ 08:29:29
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken härlig önskelista... och ganska kul at få vara en liten gumma! maskerad är alltid kul.

2008-09-18 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0