Överraskning!

Kolla vad som hängde på min ytterdörr när jag kom hem nu!



Fattade ingenting men det var Karina (mammas bästa vän sedan innan vi föddes!) som hade varit här med dem. Använda 1 gg och är i världens mjukaste skönaste svarta skinn!

Och jag som sa till Jennie igår att jag inte har några svarta stövlar med låg klack! TACKAR!
Men något som jag HAR är tjocka vader. Får inte upp dragkedjan helt, men hoppas att det löser sig om jag tappar något kilo kanske.

Mycket roliga överraskningar den senaste tiden. Anledningen till att vi firade igår var att vi vann en "tvist" igår med skatteverket ang en sign on-bonus -05. Det krävdes champagne!

Kommentarer
Postat av: Lisa

OOOOHHH snygga!

2008-09-28 @ 07:40:24
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina stövlar!!



Ja idag är vi pigga! Klockan e bara kvart över elva å vi har hunnit med att måla en garderog, tagit en långpromenad, grävs i trädgården och vart å handlat! haha

Men nu efter frukost så blev vi trötta å hade önskat att lillan ville vila :-)



Mulle låter skoJ!

Du har fullt upp du

2008-09-28 @ 11:17:05
Postat av: Carin

Olallaaa.. Mannekäng bilder förväntas...;)

2008-09-28 @ 17:33:09
URL: http://www.nogg.se/tiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0