Ny dag

Och en ny natt! Men en relativt BRA natt. Bättre än på länge och jag känner mig riktigt glad och lite piggare än vanligt. Igår gick den andra tanden igenom och nu kanske det är lugnt på tandfronten ett tag. *hoppas*

Han somnade vid 20 igår sedan fick jag gå ner och klappa lite på honom ett par gånger. Men när jag gick och la mig 22.30 sov han gott fram till 23.30. Då fick han komma till min säng och ammade lite. Sedan sov han till kl 3, ammade lite, vaknade kl 4 och sedan vid 6.40. Men inte ledsen på natten! Så skönt.

Såg Flyga Drake igår och kan rekomendera den. Gripande film.

Idag jobbar J hela dagen så det blir att pussla med stallet, men pappa ställer upp som tur är.

Regn och rusk ute idag.
Imorgon ska vi på kalas till Brynja.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va sköööönt att E inte varit grinig :-)

Kram

2008-09-20 @ 07:23:58
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej på dig, idag har Pontus fotbollscup men jag tror att jag och lilla E stannar hemma och degar, ritar, pysslar istället. Vädret ser inte mysigt ut alls. :-( I morgon blir det nog listjobb tror jag. Köket och hallen har fortfarande varken golv- eller taklister.



Kram

2008-09-20 @ 07:44:49
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: louise

hej hej .. denna helgen ska jag få se nu ...inte göra ett skit !! men vädret e lovely så jag ska njuta av höstsolen och samla energi inför vintern ..puss å kram

2008-09-20 @ 11:41:34
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0