Nästa tjej färdig och iväg!

Nu har jag kört iväg Alice till några timmars lek på dagis.

Hon älskar dagis och hade gärna varit där jämt! 4 timmar 3 ggr i veckan är lite fjuttigt när man är 5 år. Hon hinner aldrig vara med på pyssel och annat kul. Men det är ju alltid något ialla fall.
Nu när Linnéa börjar gå till och från skolan kanske hon kan få stanna till kl 14. Får fundera på det.

Så här lockig blir man när man sover med 11 flätor efter badet.



Hon har världens drömhår den ungen!


Just det. Vilken jäkla kramp jag vaknade av igår kväll!! Fy f-n vad ont det gjorde. Vaknade av att det kändes konstigt i benet/foten och försökte sträcka på foten som pekade rakt in mot det andra benet. Men då kom krampen!!

Stutsade upp ur sängen och hoppade in på toa där jag försökte stretcha ut den men det blev bara värre och värre! Till slut fick jag sätta mig på världens konstigaste sätt och lyckades sträcka ut vristen bakåt på något sätt och satt så länge, länge. Sedan släppte det. Men herre vad jag är öm där idag!!

Så går det när man är duktig och går en långpromenad.
Jag missade ju tipspromenaden som jag hade velat gå igår, för det var för mycket att göra vid den tiden. Men eftersom det var så skönt väder fick jag för mig att gå till mamma. Så E i vagnen och Linnéa på cykeln så gjorde vi det. Så skönt det var!
L var jätteduktig och cyklade hela vägen. Både ner och uppför.
(Jag glömde inte Alice, hon var på Mulle på Norra fjället)

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Underbar bild!

2008-09-29 @ 14:30:11
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: ida

Mycket... Och fruktansvärt ont ibland! Blä..



Ja tänk vad männen slipper gå igenom..



Asså han vägrar??? haha..

Ska jag allt övertala D till om några år.. :-)

2008-09-29 @ 18:47:51
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Carin

Bra knep att gå med kompisen....morgonrutinerna går smidigare när ngt spännande väntar....

2008-09-29 @ 19:33:37
URL: http://www.nogg.se/tiora
Postat av: Lena

Sååå VACKER!!

2008-09-29 @ 21:39:14
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0