Moi moi!

Jag säger bara det... alla förändringar är inte alltid till det bättre.
Jag har ju bestämt att Elias ska lära sig att äta välling, jag tom älska välling ska han göra. Så mycket att han äter sig mätt innan natten och börjar sova.

Han somnade i vanlig tid 19.30 och vaknade första gången vid 2140 precis mitt i den nya serien med Persbrandt. Såg ni den?
Ja, jag fick lägga mig och amma honom lite, men han var lite orolig så det blev till att lägga sig med honom. Sedan vaknade han vid 00- då var jag trött och ammade av ren utmattning. Han vaknade igen vid 01, men då buffade jag hans lilla stump tills han somnade om. Sedan kom nog J hem vid 02 och vid 2.40 vaknade E igen och då gick jag upp och skulle värma vällingen som jag hade förberett i kylen. Passade på att gå på toa och övervärme så klart vällingen. Orutin!
Fick göra en ny flaska och när jag kom ner fick både jag och Jockim visa att välling är det godaste i världen. E var völdigt skeptisk och vägrade. Ända tills jag tog upp honom i famnen och vaggade och sjöng. Då åt han lite grann!

Men eftersom det tog ett tag och det var ett nytt moment för honom mitt i natten, så var han ganska pigg efter detta. Så han låg vaken till 4.45, då la jag honom på mig och han ville somna men då satte en jobbig rethosta igån så vi somnade inte förrän vid 5.30. 
Sedan vaknade han igen vid 6.30. Kul!

Nu ska vi åka till fotografen och fota Herr Rödnäsa !

Efter det måste jag till Torp och lämna tillbaka lånetelefonen och köpa en gympapåse till Linnea.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Lena

Rasmus har studiedag idag så jag har båda min guldklimpar hemma idag =) Synd bara att man måste vara inne och städa och tvätta =( BLÄÄÄÄ!!!



Lycka till med vällingen gumman! Kämpar ju på här med som du vet och inatt vaknade hon bara vid 3 och sen vid 7 sen somnade hon till och med om till kvart över 8 =)



Detta sovbeteende = Glad Mamma =)



Massa kramisar L.

2008-09-25 @ 11:42:49
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi såg den nya serien, rätt okej väl:)



Idag har vi varit på ÖF med Jennie och Wille, alltid lika kul.

Nu ska här lagas middag och även Leia ska få smaka lax idag har jag tänkt. Blev lite inspirerad av dig och dina kokkonster;)

2008-09-25 @ 14:01:56
Postat av: Lena

Ni får gääääärna komma och hälsa på idag när ni är i krokarna =)



Mitt tele är: 0735-641777



Massa kramar L.

2008-09-26 @ 08:31:46
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: louise

hej gumman !! jag åker till götet nu men jag ehemma vid 4 snåret ! tar tacksamt emot kläder de vet du ! puss å kram

2008-09-26 @ 08:59:54
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0