Mina underbara!



Man får ju ont i mammahjärtat.....

Idag har vi varit på kalas hos Brynja. Vilka smörgåstårtor han hade gjort. Superfina och goda!

Mannen min har jag knappt sett på flera dagar. Igår var han och jobbade hela dagen och idag är det dubbla träningar så då är han kvar i GBG. Ses ikväll.

Det är mycket prat om kärlek här hemma just nu. Tjejerna pratar och undrar om det mesta. Och igår när jag sa "jag älskar dig" till J, så säger Alice: "Och jag älskar AnnSofi!" (Hennes dagisfröken) Gulligt!

Idag när vi åkte in till blomsterlandet så blev det mer prat om kärlek, alldeles efter att jag fått förklara (så gott jag kunde) hur man gör vägstolpar. Och från vägstolpar så undrar de hur man gör bäbisar. Japp, inte lätt att vara mamma alla gånger. Det är inte lite man ska lära ut. Och det svänger rejält mellan ämnena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0