Hemlagat är gott!

Elias har ju inet varit helt galen i mat om man säger så.
Och jag har inte haft någon direkt lust att börja laga bäbismat heller. Förrän nu! Lusten har infunnit sig i takt med att han kan äta mer och mer. När man inte behöver tänka så mycket på smakportioner av allt.

Igår gjorde jag en gryta med kyckling och annat gott i som serverades med risini. Mycket uppskattat och han gapade som en fågelunge och jag fick fylla på tallriken 2 ggr!

Idag gjorde jag en slags gryta i indisk anda. Även denna intogs med stor glädje!

Det är jättekul, lätt, snabbt och uppskattat att laga barnmat. Och jag skulle kunna stå vid spisen hela dagarna och göra det om jag hade haft tid.

Kan lägga ut lite "recept" på vad jag har i om det finns intresse?

Kommentarer
Postat av: ida

please do

2008-09-24 @ 18:32:52
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Tina

Gärna!! Själv är jag urkass på att laga mat till Leia. Hon får sina burkar..:(

2008-09-24 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0