Finns det någon som ammat ihjäl sig?

Nätterna har ju inte varit roliga här den senaste tiden. I vanliga fall, ända sedan han föddes så har han ju ätit en del på ätterna men aldrig  varit ledsen. Men de senaste nätterna har han varit ledsen. Och legat vaken i typ 2 timmar mitt i natten.
Så i natt tänkte jag att han få äta när han vill för att se om det hjälpte och jag har ammat iaf 7 ggr! Men han har inte varit ledsen som de andra nätterna. Men vaknade vid 4.45 och somnade inte om. Så vid 6.30 sparkade jag upp pappan. Själv låg jag kvar i sängen till 8, men det går ju inte att sova när man har tunna väggar och tre barn. *suck* Man kanske skulle testa öronproppar.Kudde över huvudet hjälper inte heller. Ochjag behärskar inte Joakims teknik: Stänga av. Han brukar säga: "men lyssna inte, stäng av bara!"

Kan du den tekniken?

Kommentarer
Postat av: Tina

Hör man dem har jag lite svårt att stänga av oxå, lyckas jag inte med alls. Usch vad jobbigt att inte få sova. Jag är väldigt bortskämd med det, Leia har sovit kanon hela tiden. Idag är hon 9 månader. Hoppas det blir bättre!!

2008-09-13 @ 12:05:08
Postat av: Lena

Inte lätt alls att bara stänga av!!! Skrev till dig där uppe i inlägget över om tips som har funkat för mig & Milla.



Inatt var ingen strålande natt precis, men det berodde på att jag var så trött att jag inte var helt vaken och lyfte in henne till mig. Mysigt kanske, men INGEN sömn för någon av oss. Pust!!! Men det går framåt iaf när hon sover i eget rum.



Massa styrkekramar Lena.

2008-09-14 @ 09:25:12
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag säger bara ersättning eller välling. Eller tar han inte flaska? Tryck iaf i honom en massa massa mat innan han somnar för natten. Det borde hjälpa ifall han är ledsen för att han är hungrig.



Kram

2008-09-15 @ 08:17:31
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0