Behövde lämna min borg...

kände jag. Jag hoppade in i duschen och åkte sedan till Torp. Fy vad det är tråkigt där egentligen.... Men det finns inte så många andra käcka ställen att ta vägen här heller. Iaf inte när det kan bli regn.
Man känner sig lätt instängd när man är hemma med sjukt barn.

Jag var tvungen att köpa "fem myror"-kläder till Elias.

Nu ligger de i tvättmaskinen, snart redo att användas.
Så här ser lille sjuklingen ut. Snorig och jäklig.

Men världens gulligaste ändå!!

Jag har gjort världen vinterfynd till tjejerna!!
En sån här (fast mossgrön)dunparkas från Stadium för endast 199 kr!! Ord pris 899 kr.

Så jag passade på att köpa två st. Lite kul för Jocke och jag tittade på dem sist vi var där eftersom de är så varma och sköna. (Jag har en likadan) men tyckte att 899 kr är alldeles för mycket pengar för en jacka. Så bra fynd! Två st för under 400 kr. Sån gillar jag. Anledningen till att de säljer ut dem är att det är förra årets färg.


Något annat...
Vad ska jag göra med mitt hår?!
Jag kan ju aldrig bara låta det vara. Blir alldeles uttråkad när jag har sett samma ut i typ en månad. (Anledningen till att mitt hår ALDRIG blir långt)
Ska jag spara, klippa, vilken frisyr, färg mm??
Nu får ni ge era tips!!
Här är dagens burr..... 
(Tittade igenom mina bilder här på datorn och oj vad många frisyrer och färger jag har hunnit igenom på ett år.)
Vill hitta något som jag trivs superbra i!!

Kommentarer
Postat av: Madde

2008-09-05 @ 17:48:32
Postat av: Madde m. Emma & Maja

Minns att du var supersnygg i det korta ljusa!! :) Men jag är ju ett fan av korta frisyrer. Passar egentligen bäst i det.. sparar ut (och ser därför alltid trist ut i håret) och konstaterar sen att det är kort jag ska ha, klipper och börjar spara igen.. Men kort är fint!! :)

2008-09-05 @ 17:49:52
Postat av: frida

Madde: Precis så gör jag med. Klipper och tänker att jag ska alltid ha ganska kort men när det börjar växa så sparar jag det, ungefär till den längd det är nu.

2008-09-05 @ 19:05:27
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tycker du är jättefin i det du har nu!

2008-09-08 @ 22:29:50
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0