Vår dag

Jag är fortfarande helt förundrad och så tacksam över vilken änglavakt min Prins hade igår.
Ryser varje gång jag tänker på honom i trappan och det tar nog ett tag innan de känslorna försvinner. Måste nog bearbeta det färdigt lite.



(Världens finaste kille!!)

Vi har haft en full dag.

Lollo kom över för vi skulle ta en promenad ihop och hon hade köpt presenter till alla tre barnen. Till E som varit med om olyckan och till A för att hon tyckte så synd om henne som mådde dåligt över det hela och till L för att de andra fick.
TACK, de blev så glada!!
Sedan tog vi en härlig promenad runt Hälle.

När jag kom hem vaknade E och så kom min mormor o morfar som hade hört om olyckan så de ville ju såklart se hur det var med den lille Prinsen. Och så kom mamma med. Så blev det fika ett bra tag. När de åkte kom Nicke och blev kvar tills vi skulle åka på vernissage i skolan.

Så var denna dagen över.

Kommentarer
Postat av: ida

uff.. förstår att det måste kännas.. blä.. jag hde nog dött eller nåt!



vad gullig hon ärvår lilla lollo

2008-10-23 @ 21:26:59
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: lollo

va bra att de blev glada ! inget piggar upp som en present ;) kram

2008-10-23 @ 21:33:19
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej Frida: Svarar dig här med så att du säkert ser svaret =)



Jocke verkar verkligen vara en superpappa och just dom egenskaperna som du beskriver tycker jag är precis så en pappa skall vara. Var GLAD att du har en så underbar Pappa till dina barn. Men det vet jag ju att du är =)



Och tack för din omtanke!! Men detta inlägget har inte med N att göra, men det är gulligt att du tänker på oss.



Massa kramar Lena.



2008-10-23 @ 21:57:35
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: linda

Gud en sån fin liten kille du har, hoppas han har glömt sin lille olycka, kram Linda från gymnasiet :-D

2008-10-23 @ 21:59:14
Postat av: Lena

Vad underbar hon är!! Förstår verkligen att det är svårt att hämta sig efter något sådant. Usch, din stackare som behövde se det.



Skönt i alla fall att det gick så bra som det gick!!



Kramar L.

2008-10-23 @ 21:59:17
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vad du är lycklig som har släkten så nära så dom bara kommer förbi på fika. Saknar det jättemycket. Idag kommer HUgos kusin Nathalie hit och leker med Hugo å snackar m mig. Vet inte om det blir ngn promenad för det känns som om det e en risk att vi blåser bort. Vi ska nog baka ngt för sedan kommer hennes mamma å lilla syrra hit på fika i eftermiddag. Så visst har jag släkt här men inte "min"....

2008-10-24 @ 10:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0