Usch..

Tack vänner!

Kan säga att jag mår fysiskt illa när jag tänker på den lilla gossen fara ner för trappan och på allt som skulle kunna ha hänt.
Han skulle ha kunnat brutit nacken, benen, inre skador, jack i skallen ja allt! Men det gick bra, det gick bra, det gick bra. Måste säga det som ett mantra för mig själv. Men nerverna sitter utanpå och varje gång han gnyr till eller tappar en leksak i golvet, eller stöter med gåstolen i väggen så flyger jag dit, det gör ont i hela kroppen på mig!

Usch, måste det ALDRIG hända min prins något ont.



Det har varit för mycket för mig nu ett tag. Gårdagen med Liam var jättejobbigt och oron går och gnager i mig över honom och hans familj. Och nu denna dag med allt. Jag vill att allt ska vara bra nu. Det räcker nu.

Låt de små barnen vara friska och pigga och busigt aktiva.


Kommentarer
Postat av: lollo

hoppas ni får en god natts sömn iallafall . förstår att det varit mycket för dig med allt som händer kring dina nära ... men allt vänder till slut .kram

2008-10-22 @ 22:45:09
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Sov gott så hoppas vi på en bättre dag imorgon!



Kram

2008-10-22 @ 23:19:18
Postat av: Carin

lille vännen då...

2008-10-23 @ 12:42:44
Postat av: Lena

Stackars dig vännen!! Förstår att det måste kännas fruktansvärt för dig!!



Kramar om

2008-10-23 @ 22:01:35
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0