Nu är det tjejfest!



Nu har vi laddat upp med godis, hoppat i pyjamasen och satt oss tillrätta. Ja, inte Linnéa då. Hon har tagit av sig kläderna, endast iförd ett linne och trosor och raggsockar! Detta för att det är halkigt med raggsockar, då kan man leka "stjärna på is". Så nu glider hon runt här som en isprinsessa!

Killarna har vi gjort oss av med. Den lille somnade precis och den store är på kalas i GBG för att fira att serien är slut för den här gången och Qviding klarade sig på säker plats i Superettan. GRATTIS!!  Dessutom gjorde J mål idag. Men de förlorade tyvärr.

Kollar ni på Stjärnorna på is?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som en myskväll. Nää, än har jag inte kollat på det, jag tror inte jag gillar det...Gillade inte let´s dance... Men när ni har en egen "isprinsessa" så spelar det ju ingen roll om inte programmet är så bra ;)

2008-10-25 @ 20:36:12
Postat av: Lena

Har faktiskt aldrig sett det!! Inte riktigt min typ av program. Men MYSIGT verkar ni ha det i alla fall =)



Kramen,

2008-10-26 @ 09:52:37
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0