Mycket nu

Bloggande har varit under isen ett tag. Men denna vecka har varit stressig. Med föräldramöte, tjejkväll på Färgbolaget och annat på kvällarna. Så det har inte funnits tid att blogga alls.

Jag tänker på Liam och familjen hela tiden. Och undrar hur de har det och hur det går. I natt drömde jag att hon hade bloggat med massa goda nyheter. Ett sådant inlägg väntar jag på!!

Idag har Lisa, jag och grabbarna varit hos vår gamla vän Jessica i UA och hälsat på. Mycket trevligt och god nybakad kaka.

Nu är det snart dags att börja skjutsandet för kvällen. Idag är det L som har gympa. Lämna henne kl 18 och hämta kl 19 med E som redan nu är riktigt trött och gnällig. Jag hatar dessa "gympadagar". Min man är ju aldrig hemma på kvällstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0