Månadsdag, 7 månader

Japp idag är den den 2:e och då fyller ju Elias ny månad och även hans bästis Ludde. Som dessutom har namnsdag.

Lisa visar bilder på sin höggravida mage. Så här såg min ut i v 40. Alla trodde att det skulle bli en bautabebis!


Men en lätt och lagom blev det!



Fantastiskt hur mycket kärlek man känner för sina barn. Jag är förundrad över det varje gång man tittar på dem.

Snart fyller den mellersta 5 år och idag ska jag med mamma ut och handla presenter till henne.
Kläder verkar det vara som gäller och det är ju inte fel. För A växer som ogräs!

Hoppas att vi ska hinna med en lite träff med Lisa och Ludde med idag. Var länge sedan vi sågs. (förutom igår då, men det räknas nästan inte)

Ska vi ses hos dig eller mig? Mamma ska jobba vid 14.30 så vi blir inte borta så länge.

Först ska jag till fotografen och välja ut vilka bilder jag vill ha på Elias.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: lollo

lillsötis alldeles lagom stor ;) tänk va de går fort de känns som igår ja satt å spana på din blogg och du bara väääntade på att han skulle kika ut ... då kände ja inte dig heller .. roligt att jag fått en sån go vän i dig ! kram

2008-10-02 @ 11:37:12
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: frida

Lollo: Som jag undrade när du hade skrivit i min blogg då, tyckte att det var lite jobbigt att jag inte visste vem du var, men du visste vem jag var genom bloggen. hihi Vi får se till att lära känna varandra lite mer nu tycker jag! kram

2008-10-03 @ 06:58:10
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0