Man ska inte planera.

Kan jag få in det i min skalle?!
När man försöker planera så händer det alltid något annat.
Så det blev inget kakel-kollande. Det här badrummet kommer alltid förbli rosa.
Joakim, som den tidsoptimist han är tyckte att vi kunde åka och kolla på kök. Jaha var då?! Man ska ju hinna iväg innan man ska vara hemma igen kl 13 då Linnéa kommer från skolan. *suck* Ochhan står ju aldrig och stampar, färdig och klar att åka tidigt.

Så jag har storstädat. Eller vi har storstädat. Rolig ledig fredag. *jippi*

Kommentarer
Postat av: Thessan

Städa, jippi!!! Just nu har jag en son som samlar ihop all skit med sitt krypande å dreglande... D får bli riktig storstädning när jag släpt kryckorna...

2008-10-17 @ 13:06:24
Postat av: Lena

Åhhh, vad tråkigt!! Du får snart ditt badrum gumman.



Stor kraaaam.

2008-10-17 @ 23:29:52
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: lollo

städa e väl kul ;) hehe .. ja du planer får man inga ha när man har barn ... men ditt badrum kommer bli såå fint kram

2008-10-18 @ 07:56:13
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0