Livets orättvisor

Små barn ska vara friska, spring runt och leka, busa med sina kompisar och driva sina föräldrar smått tokiga! Inte ligga och vara sjuka eller behöva kämpa för sitt liv.

Just nu känns allt så jobbigt och jag bara tänker på Lisa hela tiden. Hur hon som mamma måste känna sig nu.
Jag kan nästan inte fungera idag känner jag. Allt känns så orättvist. Och allt som jag skulle kunna skriva om känns så löjligt och banalt när Liam kämpar för att överleva.

Jag får helt enkelt återkomma.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gick in och läste på hennes blogg. Det måste va så hemskt. Jag bryter ju ihop bara vi måste åka till vårdcentralen och ta stick i fingret. :-(

2008-10-15 @ 15:33:17
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0