Jag måste berätta om en tuff kille

Har ni läst aftonbladet idag? Det är en stor artikel om en kille som heter Tim. Han har cancer och kämpar helt fantastiskt mot denna fruktansvärda sjukdom.
Att detta berör mig extra mycket beror på att vi lärde känna Tim och hans familj genom Nettan med familj, (min bästis i Sthlm) de bodde grannar och Tim och Nettasn son spelade fotboll tillsammans.

Missade ni A-bladet idag kan man läsa artikeln här. Och lyssna på låten som han har skrivit och sjunger här.

Livet är så fruktansvärt orättvist när barn blir sjuka. Jag kan inte ens försöka förstå hur denna härliga familj kämpar varje sekund för att bara klara av att orka.
Tim har en hemsida där man kan läsa mer om honom och hans familj.
Hans hjärncancer har spridit sig så mycket att läkarna säger att det krävs ett mirakel.

Jag kikar in på hans sida ofta och hoppas varje gång att det där miraklet ska ha skett! Så idag blev jag så ledsen när jag såg mittuppslaget i tidningen och läste att det inte ser så bra ut just nu. VARFÖR ska barn bli sjuka???!!!

Gå in och läs om den här hjälten till kille och skicka alla positiva tankar/böner/hopp eller vad ni vill kalla det till Tim och hans familj. De behöver det.

Vi tänker på er!!

Kommentarer
Postat av: Anna Karin

Hej,

Tack för ditt fina inlägg hos "oss" o här hos dig. Det värmer så ska du veta. Är det nåt man känner sig så är det ensam. Tack för värmen o goa tankar.

Kram

AK, Tims mamma

2008-10-07 @ 00:37:20
URL: http://hem.bredband.net/b3331
Postat av: frida

Anna Karin: Underbart att bara kunna värma för en liten stud och vad roligt att du hittade hit! kramar

2008-10-07 @ 06:51:01
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh herregud.. fruktansvärt sorgligt!

Men vilken tapper kille, jag hoppas verkligen dem kan hjälpa honom!!

2008-10-07 @ 18:43:15
Postat av: Lena

Tårarna bara sprutar på mig... Finner inget stopp!! Vilken fruktansvärd smärta dom går igenom. Och vilken kille sen... Han verkar helt otrolig!!



Han gick rakt in i mitt hjärta. Håller alla tummar som går att han kan få hjälp.



Mina tankar går till honom och hans familj!! Massa styrkekramar, Lena.

2008-10-08 @ 20:46:13
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0