Fredag

Det är populärt att göra de här listorna, så visst jag kör jag med!

Humör: Strålande!
Gjort: Gick upp med Linnéa och Alice 6.40 och skickade iväg L till skolan. Sedan vaknade E, vi har alla ätit frukost. Jag har två tårtbottnar i ugnen.
Planer: Hoppa in i duschen och sedan förhoppningsvis åka till stan och möta upp Lisa och Ida som är på babysim. Skicka Joakim och Alice till Maxi och handla det som behövs inför tårtbak och kalas!!

Ser på: "Okänd diagnos" i bakgrunden.

Lyssnar på: Alice som sjunger karaokee i sitt rum.
Läser: Ingenting

Dricker: Kaffe.

Äter: Åt två ostmackor till frukost, delade iof med Elias som älskar smörgås!

Bästa: Att J är hemma till i em och jag ska träffa goda vänner, fika lite och strosa runt i fint väder.
Sämsta: Hm.. kan inte komma på något dåligt nu!
Barn: L i skolan. Alice pigg som en mört och leker fint!  Elias sussar gott i vagnen.
Väder: Strålande sol och underbart höstväder.


Kommentarer
Postat av: Tina

Den snor jag sen;)

2008-10-03 @ 11:24:53
Postat av: frida

Det tycker jag att du ska! ;-)

2008-10-03 @ 14:11:46
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0