Fredag

Humör: Toppen! Elias har bara ätit en gång i natt och det var välling! Ammade när jag gick och la mig kl 23 och sedan väckte J mig och frågade vart E var. Herregud jag fick panik och letade under täcket! Men vaknade till och kom på att han var i sin säng. Då var kl 01 och så vaknade han till men J lyckades somna om honom genom lite klapp i rumpen. Sedan vaknade han kl 4 och åt välling. Somnade om intill mig. Då hade jag svårt att sova. Antagligen för att jag hade sovit fler timmar än vanligt. Och så är han rätt rosslig i bröstet och låter en del.
Gjort: Bara morgon bestyren med E.
Planer: Måste till apoteket och handla inför resan. Till banken med kanske? Måste man ha lite kontantern när man kommer ner? Och handla på ICA vad som behövs mer. Typ majsbågar, extra gröt, våtservetter mm.
Ser på: Hanna Montana.
Lyssnar på: Hanna Montana på Tvn och Elias som leker.
Läser: Vanliga bloggarna på Bloggkoll.
Dricker: Coffee.......

Äter: Ingenting än.
Bästa: Att vi har bestämt oss för kök!!
Sämsta: Måste vara vädret!
Barn: Verkar som de börjar bli förkylda. Alice låter lite så. Linnéa sover hos mamma o pappa.
Väder: Vått och kallt

Hur ser er fredag ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0