En Dagens!

Humör: Idag känns det bra!
Gjort: Ätit frukost med mina killar.
Planer: Stallet idag mellan 12-14 ca. Sedan blir det säkert en tur till ma o pa. Gissar att hon vill vara barnvakt åt E medan vi är på stallet.
Lyssnar på: Oooo  något tråkigt på Gokväll på 1an en lördag morgon.
Läser: Bloggar.
Dricker: Kaffe

Äter: Hönökaka med ost.

Bästa: Jag har sovit ganska bra inatt. Och fick sovmorgon. Kände mig redo att gå upp vid 8 tiden. Härligt!
Sämsta: Nu känns allt bra.
Barn: Alice har sovit hos ma o pa, Linnéa hos Nicek o Brynja. Nu tror jag att båda är hos ma o pa för Brynja och L åkte dit efter de kört Nicke till golfen.
Väder: Ser hörigt mysigt ut. Ganska kallt. Ska ta fram alla mössor och tjocka jackor och tvätta upp idag. Har köpt en ny overall till E som jag måste visa er.



Väldigt dålig bild men det är ju alltid så när han skyndar sig iväg mot kameran. :-)


Kommentarer
Postat av: lollo

Du... om vill så kan du alltid lämna lilla E hos mig på torsdagar då de e gympa ! skulle va mysigt att ha lillkillen här på torsdagar en stund . kram

2008-10-18 @ 09:57:00
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: frida

Lollo: Vad gullig du är! Ska absolut ha det i åtanke om jag känner att det krisar. :-)

Tack vännen.

2008-10-18 @ 10:14:18
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Thessan

Här e det härligt höstväder. Ska försöka få komma ut en sväng idag, det e ju brist vara för mig annars. Tur man har goa vänner så Hugo får komma ut lite då å då. Ha en underbar dag å njut!!!

2008-10-18 @ 10:23:48
Postat av: ida

Vilken söt overall!! Och mössan oxå!

2008-10-18 @ 10:27:17
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0