Shoppat

Det blev inte mycket shoppat där nere. Hade inget sug efter att gå och handla. En kväll gick vi på shoppingstråket med Lisa, Ida och David och handlade lite smått till tjejerna. Magdans-outfits och små fina skor till dem och en Bongotrumma till Linnéa.
Jocke köpte lite t-shirts och jag en fin scarf/halsduk. Det var nog allt.

Men jag har handlat parfym, riktigt gott doftande som jag inte kunde låta bli.



Kan rekomenderas!

Jag gillar friska, fräsha dofter. Inga tunga söta. Och dessa tre passar mig i smaken. 
Den sista; Pure White Linen Light Breeze av Estee Lauder är nog favoriten tror jag. Den är underbar!

De andra har jag inte använt ännu, men när jag testade lite så var de helt oemotståndliga.



En favorit som jag har haft ett tag är Cacharel - Promesse

.

Vad har ni för favoritdofter?

Kommentarer
Postat av: lollo

hello . jag har victoria beckham parfymen och den är sådär lagom... sen har jag hugo boss deep red men den e lite tyngre så den passar bäst till fest kram

2008-11-11 @ 17:22:23
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: linda

har sagt det så många ggr så jag säger det igen :-D ni är det absoluta finaste brudpar jag någonsin har sett!!! Grattis på bröllopsdagen!! kramisar linda från skolan (gymnasiet) :-D

2008-11-11 @ 22:09:39
Postat av: Lena

Jag gillar också frächa friska dofter. Mina favvosar är Lacoste, touch of pink. Och ONLY givenchy just nu. Är även väldigt svag för Oscar de larenta. Min sån tog precis slut. Kommer inte ihåg vad den heter, men nr 2 i ordningen tror jag att det är som jag hade ;)

2008-11-11 @ 22:39:53
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Cissi

DKNY delicious är underbar!!! jag hade den tidigare och älskade den. tvekade om jag skulle köpa den igen men ville ha något annat och det blev Marc Jacobs Daisy men den är lite för tung men jag gillar den ändå

2008-11-12 @ 08:08:11
URL: http://www.cwenne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0