regnet öser ner

Godmorgon!

Här regnar det, massor. Inget vidare när det är så grått och mörkt.
Dessutom ställer det till det en del med. Mammmasamvetet är dåligt nu.

Alice dagis meddelade igår att de ska till biblioteket med de stora barnen idag, det är teater där. Alice går ju inte på fredagar men kunde få vara med på teatern. Men det innebär att jag måste lämna henne där på bibblan kl 9.30 och hämta henne 10.15. Typiskt så jobbar J 8-22 idag, så det hänger på mig. Mitt när Elias sover och jag är tokig i magen. Och det ösregnar. Hade det inte varit för dessa tre orsaker hade vi kunnat promenera dit. Och E sov i vagnen, men i ösregn? Och med en mage som inte går att lita på? Inte jättekul.

Hon blir ju såklart jätteledsen. :(

Vad kan jag locka henne med hemma?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Baka?

Göra julkort?

Leka frisör med mamma?



Jag är ingen vidare lekmamma jag heller tyvärr...

2008-11-14 @ 08:27:29
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: lollo

själv ska jag baka hallongrottor senare ... de är enkelt o mysigt för Alice tror jag . kram

2008-11-14 @ 08:31:52
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0