Lär känna mig! :-)

Hej jag heter Fridamen du kan kalla mig för Bajs. Jag gillar pruttar och att smuggla leksaker mest för att det är så  Min bästa vän är Lisa.  Du kan kalla henne  Ollonet. Vi är rätt kåta tillsammans, och det är ju hett.  Jag gillar att åka lastbil och att äta kondomer. Nu vet ni lite om mig och vad jag gillar! Hoppas du är lika pruttsugen som jag!



Lena hittade jag denna hos. Skrattade gott.



Hej jag heter (ditt namn) men du kan kalla mig för 1.________ Jag gillar 2________ och att 3_____________ mest för att det är så 4._____________. Min bästa vän är (din bästis namn). Du kan kalla henne/honom för 5.________________. Vi är rätt 6._____________ tillsammans, och det är ju 7._______________ . Jag gillar att åka 8._________________ och att äta 9.______________´. Nu vet ni lite om mig och vad jag gillar! Hoppas du är lika 10._________________ som jag!

1. Månaden du fyller år i:
Januari - Bajs
Februari - Korven
Mars - Fru Potatis
April - Horan
Maj - Turisten
Juni - Hårspray
Juli - Simsgubbe 241
Augusti - Fjortisbögen
September - Mask
Oktober - Ölburk
November - Snopp
December - Fröken Fitta

2. Din tursiffra:
1. Transor
2. Växthuseffekten
3. Pruttar
4. Små dryga ungar
5. att rulla mig i bajs
6. Strippande grodor
7. Att spela barbiespel
8. att Hicka
9. att Sälja knark
10. att Köpa Knark

3. Din hårfärg:
Blond - Smuggla leksaker
Brun - Pippa med grannens katt
Svart - Pussa mig själv i en spegel
Röd - Bränna upp mina syskons hår
Färgad - skriva kärleksbrev till min 70-åriga lärare.

4. Din favoritfärg:
Vit - Tråkigt
Svart - Elakt
Rosa - Gulligt
Blå - Blött
Grön - Glatt
Lila - Klantigt
Annan - Sär

5. Din skostorlek:

Mindre - Mini
31 - Bög
32 - Lebb
33 - Hora
34 - Fetto
35 - Älskling
36 - Grisen
37 - Tönt
38 - Ollonet
39 - Strippan
40 - Helge
Större - Storfot

6. Ditt mobilnr slutsiffra:
1 - Flummiga
2 - Kåta
3 - Sexiga
4 - Nakna
5 - Galna
6 - Tråkiga
7 - Döda
8 - Drogade
9 - Elaka
0 - Puss sugna

7 Ditt hemnr första siffra: (INGET RIKTNR)
1 - Coolt
2 - Hett
3 - Tråkigt
4 - Najs
5 - sexigt
6 - Lortigt
7 - Mumsigt
8 - Ägigt
9 - Omoget
0 - Glömskt

8. Vad har du för djur?
Marsvin - skateboard
Katt - Griståget
Hund - Flygande Matta
Häst - Häst
Kanin - Lastbil
Fisk - På en fågel
Inget- Bort

9. Din ögonfärg:
Blå - Kondomer
Brun - Bajs
Grön - Gräs
Grå - Sten
Blandad - Blandrashundar

10. Ditt stora intresse:
Familj o Vänner- pruttsugen
Sjunga - Högljudd
Fotboll - Hårdfotad
Bandy - Snurrig
Ishockey - Puckad
Spela teater - Galen
Äta - Fet
Basket - söt
Annat - sexig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0