Kaos

Mitt hem är kaos och det värker i mig när jag tänker på att det kommer vara helt galet kaos under en längre tid. Snart ska golv rivas, läggas, kök rivas, byggas, sättas osv...

Usch jag får ont i magen. Vad ska jag göra med tre barn i detta?!!!!!!!

Tänk om man bara kunde svänga med trollspöt och allt var klart.

Idag har jag rensat i mina byråer i vardagsrummet, vart ska de ta vägen när den väggen försvinner? Egentligen ska de stå i vårt sovrum, men där är ju lilla E´s säng och byrå nu. Han ska ju få Linnéas rum, men det är rosa och har ett låååååångt skrivbord som måste ner, väggar ska spacklas, målas/tapetseras och möbleras. Men det kan man inte göra förrän vi har skaffat en våningssäng och andra möbler till det gemensamma tjejrummet. *sliter mitt hår*

I vilken ända ska man börja egentligen.

Och så vill jag slipa o måla trappan med.
Och...
Och....

Ja ni vet.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du kan ju alltid komma hit!!!!!!!!!!!!!!

Nettan

2008-11-13 @ 21:17:41
Postat av: Frida

Nettan: Tackar! Jag är jättesugen på att komma upp ska du veta. Saknar er så mycket så det inte är klokt. Men det ska ju lösas praktisk med. Men jag ska fundera ut något och kolla lite med tåg o så. För jag tänker inte köra till sthlm. ;-)

2008-11-13 @ 21:33:57
Postat av: lollo

skicka hit barnen med jämna mellanrum ...hehe nä men ni är välkomna att fika här en stund så ni slipper se det .. kram

2008-11-14 @ 05:35:46
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, visst är det för jävligt att leva i sånt där renoveringskaos, tro mig, jag vet, men du får se det som så att det går ändå rätt så fort och på nåt sätt överlever man. Men det visste du ju redan. ;-) Sen så kommer det ju att bli så himla fint oxå och då kommer du glömma bort att det nånsin har varit kaos. :-)



KRAM

2008-11-14 @ 07:36:34
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0