Inga väggar

 

Nu är det vägglöst här hemma. Ser förjävligt ut, med allt huller om buller. Osäkert med, elsladdar som hänger och annat rent farligt.
Så idag har jag och barnen hållt oss undan hela dagen. Det enda som funkar här är ju att sova.

Imorse tog jag och E en promenad med Lollo, sedan kaffe hos henne, till frissan, hämta tjejerna på skola/dagis, till Torp och handla vinterskor och fika med en klasskompis till l och hennes mamma o syskon, till mamma o pappa för att äta lite, lämna A på gympan och HEM. Bums i säng med kidsen.

Vad ska jag göra imorgon är frågan?

Elektrikern kommer på fm som tur är och det gör nog hemmet lite säkrare, men man kan ju inte vara här med en 8 månaders. SÅ frågan är om vi ska packa ihop oss och flytta till mamma o pappa ett tag. Får se om det bli imorgon eller på onsdag. Det går ialla fall snart inte att skjuta på flytten mer....
På torsdag kommer köket, då ska allt vara borta och golvet lagt så de kan börja bygga ihop det nya. Jag undrar när allt är färdigt? Eller ialla fall funktionellt. Omöjligt att säga för det beror väl på när alla hantverkare kan komma. El ska dras om, vintilation ska flyttas o kopplas om, rörmokare kanske behövs osv... Just nu känns det som allt går undan fort, men det är väl rivning som går fort antar jag.

Men jag lär nog inte kunna uppdatera så ofta. Kan säga att det inte är snabb uppkoppling hos mina föräldrar, så det är inte lönt att ens koppla upp sig på nätet, det tar för lång tid. ;-)

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: lollo

men !! de kommer bli fint ! man ser edan nu hur najs de kommer bli. jag köpte dom på tradera de finns massor.. från england helt nya , 325 kr i köp nu pris ..passa på !! till Linnea kanske ? hör av dig omdu vill promenera imon kram

2008-11-17 @ 21:21:54
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: ida

Skickar en skan halsing fran Koh Lanta!



Hoppas du star ut dar hemma i oredan!! Men ska det bli fint!!

2008-11-21 @ 10:13:40
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: lollo

ho ho ho nu får du allt komma hem igen !! saknar våra prommisar

2008-11-23 @ 10:02:37
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha jag kan surfa med min telefon:-). Blir kvar hos mamma ett tag till men vi kan ses ändå! Bara ring Louice. Ska hem imorgon fm.

2008-11-23 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0