Hard rock café

Ja där har vi spenderat vår kväll. Elias, Jocke och jag tillsammans med hela Qviding. Styrelse, tränare, spelare med respektive.

Mycket trevligt med middag och mingel. Satt mest oc pratade med våra gamla vän Gravem som spelade med J redan 97-98 då LSK spelade i Allsvenskan. Vi hade många roliga minnen att prata om. Roliga fester och annat!



Mina killar!
Elias han har verkligen charmat alla ikväll. Han har varit en sådan mönsterbäbis och skött sig utmärkt. Bara varit go och glad och tittat runt med stora ögon på allt folk, tavlor, discokulor och lampor!

Han och Zoran blev goda vänner med.


Han är en riktigt rolig man. Jag skrattade gott åt hans tal kan jag säga.

Över lag måste jag säga att det verkar vara ett väldigt gott gäng, även om medelåldern är rätt låg. Eller vi som är gamla...
Och alla runt laget verkar vara superbra! Ordförand är en klippa som hjälper oss med allt som ska handlas till badrummet. Så det var roligt att träffa honom, Och man märker att J är en viktig och betydelsefull person för laget. Vilket är roligt,

Nä nu måste jag gå och sova.
Imorgon är det packning och kalas för Ludde som fyller 1 år!

Kommentarer
Postat av: Lena

Duktiga lilla sötnosen!!

2008-11-02 @ 11:24:00
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Brynja

Hahah...vilken superskön bild på Elias och Zoran. Elias har verkligen skaffat sig en "look". Haha...vilken go liten gubbe



Kram B

2008-11-03 @ 08:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0