Han somnade

I sin säng efter 150 ml välling utan ett knyst. Jag behövde inte ens gå in och lägga ner honom! Han klättrar ju runt och ställer sig upp, så får man gå in och lägga honom och buffa lite så han lugnar ner sig. Han spelar lätt upp sig. Men inte ikväll!
Så skönt.

Kan har varit badet med den lugnande oljan. ;-)



Synd att han inte fick några ögonfransar...



Det är svårt att ta kort på honom för han är ju inte så stilla. Och så fort kameran kommer fram så ska han ta den.

Han är så svullen i överkäken nu, de stora framtänderna är så nära så det inte går att komma närmare. Hoppas att de bryter igenom snart!

Idah har vi bakat Alice och jag. Hon gjorde det mesta helt själv. Fick ju hitta på något istället för teatern och när de var klara bjöd vi Lisa och Louice på fika.

När Linnéa kom hem fikade de tillsammans med Robin, Louices son.


Sedan var vi ute, barnen lekte på lekplatsen och Jag, Louice och småkillarna hängde där ett tag med. ;-) Elias gillar att gunga! Han tokskrattar.

Sedan bakade jag pizza, men det blev inget bra. Hade för lite mjöl hemma och blandade med graham.
När ska Ljungskile fatta att det är 2008 och man kan tjäna pengar på hemkörning??!!! Jag hade lätt betalat för att slippa laga mat idag.

Och så finns det bara piszza typ om man vill ha köpmat.

Men min mage är bättre! Lugn hela dagen.


Nu är det IDOL med Linnéa här i soffan. Alice har somnat hängande på armstödet. Skruttan...


Kommentarer
Postat av: Lena

Sååå fina ungar =)

2008-11-14 @ 21:20:14
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: ida

Vilken mysig kväll!! Och tummen upp för Elias!



Vi köpte en naturvit sele. Kostade 1090 kr. så lite dyrare än nätet.



Nellie trivdes att hänga på min mage. Hade lite svårt att få till den på höften, men när den väl satt så var det superskönt, och Nellie kunde titta framåt. Hon skrek när jag satte henne på ryggen, tyckte nog att det var lite obehagligt! Så det får vi träna på!!

2008-11-15 @ 07:54:52
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej Frida. Vet du om det är ridning idag? Alva säger att det är uppehåll i 2 veckor ?!? Cissi

2008-11-15 @ 09:34:22
Postat av: Angelica

Ja herregud, stackarn han har ju nästan inga ögonfransar aaaaalls!! :-D

2008-11-15 @ 12:13:39
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Carin

www.lifevision.se

2008-11-15 @ 17:54:35
URL: http://www.nogg.se/tiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0