Dagens

Humör: På topp! Det är skönt att  vara hemma med.
Mående: Mår bra, men undrar om E håller på att bli förkyld?
Frisyr: Å herre! Somnade med vått hår...
Klädsel: Nattlinne, röda sidenpyamasbyxor, fleecemorgonrock och fårullstofflor. Kallt i Sverige.
Gjort: Hängt tvätt, tvättstugan är överfull så nu kan jag inte tvätta mer förrän det har torkat. Och skickat iväg L till skolan.
Borde göra : Plocka undan, det är grejjer överallt. 
Planer: Idag blir det packa upp, tvätta ch handla som gäller. Måste åka och köpa golv med. Köket kommer snart så först ska det gamla rivas, vägg rivas och nytt golv läggas. Har fortfarande inte bestämt vad det blir för golv.
Längtan: Jag längtar efter en mysig tjejkväll. Kan vi styra upp något? Middag, lite vin och en massa prat och skratt? Har slutat amma så nu är jag inte så bunden hemma på kvällen/natten. E gillar välling!!
Vill ha: Det nya köket färdigt. Jag fasar för denna renovering med en liten bebis uppe i allt. Hur fixar man det utan kök och utan golv?
Lyssnar på: Tv och barn.
Bästa: Att vi har haft en skön vecka med sol och bad. Och att vi kom hem säkert.
Sämsta: Skulle vara det tråkiga vädret.
 Barn: E ålar runt som bara den! Han har saknat det denna veckan.
Väder: Grått o vått!
Tid: 8.00

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va skönt att ni är hemma välbehållna! Och att ni fått vara friska!!! Har saknat att kunna få läsa om er varje dag!!!! Nu ska jag jobba, vi hörs ikväll kanske?! Kram Nettan

2008-11-11 @ 08:37:06
Postat av: Jessica Barck

Åhhh vad härligt ni verkat ha......VILL OCKSÅ till värmen.... :)



Vad jag har saknat dina uppdateringar på bloggen.., gott att ha er på hemmaplan igen..



Kaffe nån dag?

Kram

2008-11-11 @ 09:14:57
Postat av: Frida

Nettan Hej, ja vi rings ikväll!



Jessica Vad roligt att du saknat mina inlägg! Gärna en kaffe snart.

2008-11-11 @ 09:54:55
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0