Sol, underbara sol!

Å äntligen säger jag bara!! Sommar, vad härligt livet är bara man får lite sol och värme.

Gårdagen spenderades på Kingspark så klar med hela min familj och goda grannar. Vi stannad till 16 tiden och efter det åkte jag ut till Torp för att köpa en present till Louises bebis. Grattis till er!
Passade på att handla lite mat och när jag kom hem åt vi gott (grillat) med fam Korn. Jättemysigt!

Nu idag ska vi åka till BVC för 5 månaderskoll och spruta. Är inte upplagd, för natten var inget rolig. Men men.

Blir ingen strand för oss idag utan vi åker hem till ma o pa och solar oss där istället.

Ha en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hoppas att ni får en underbar dag! Kjam kjam

2008-07-24 @ 10:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0