Ooooh svettigt!

O så varmt! Ingen strand idag heller för mig och E. Vi solar på altanen. Eller jag bara såklart! han den lille grisen ligger och sussar gott i vagnen. Trött kille idag.
Natten var väl ingen höjdare direkt, han låg vaken en hel del. Och gårdagen då sov han bara korta stunder så han är nog helt slut idag. Snuvig är han och jag kan tänka att han ligger på febergränsen. Men det är svårt att avgöra när man kokar av värme ändå!



I em ska Linnea på kalas och vi andra åker till ma o pa på lite grill. Skönt att slippa laga mat. Mitt kök är inte kul nu. Solen ligger på där hela dagen o kvällen.

Nä, nu har jag svalkat mig och pausat en stund, dags att pressa igen! Han lär ju vakna snart......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0