Jobbig natt

Fy vilken natt vi har haft! E har varit lite orolig och vaknat tätt. Verkar vara magen som spökar. Pruttar lite och tuttar lite och så somnar han om igen och sover 30-60 min. *pust*

Dessutom verkar det vara en förkylning på G. Jag känner mig lite tjock i huvudet. Ja, värre än vanligt alltså. Och E hostade lite nu på morgonen. Vi får se om det blir något. Orkar inte med att bli sjuk nu. Jag ska ju ha sommar!!

Tjejerna klättrar på väggarna här hemma, så idag måste de ragga lite lekkompisar!  Helst dela på sig om det går.

Dags att hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har en tjej (snart 8) som oxå är rastlös. alla kompisar är på semester och då blir det mycket dator och tv tyvärr..:(

Hoppas vädret blir bättre snart.!! Kram

2008-07-16 @ 11:27:49
Postat av: Angelica

När man läser såna inlägg om bebisar så blir man väldigt kluven ang att skaffa fler. :-)

2008-07-16 @ 17:25:58
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej gumman!! Milla var sjuk nu med feber, hosta och snuva. Inte alls kul!! Det sägs att det går mycket förkylningar och sånt hos dom små nu... Hoppas Elias klarar sig!!



KRAM.

2008-07-18 @ 09:30:49
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0