Dåligt med bloggande under helgen

Nu är det dags att skärpa sig!
Har inte haft någon lust att blogga och vet inte egentligen vad jag ska blogga om....  Skulle behöva ha en  hobby?

Oj vad det öser ner nu!

Varje kväll när jag går och lägger mig, tänker jag att "Imorgon när jag vaknar ska jag ta en härlig morgonpromenad innan något annat!"  Och jag är verkligen sugen och laddad!!

Men så blir det morgon och man har blivit väckt allt mellan 3 och 8 ggr på natten så känns det som en omöjlighet. Men jag vill!! Och jag ska!! Bara jag får sooooooooooooooova lite först!

Kommentarer
Postat av: Lena

Känner igen det där tyvärr!! VILL ju så gärna börja röra på mig, men när man vaknar är man ju bara sååå trött...

2008-07-23 @ 09:07:06
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0