Blev inspirerad

Med tanke på att min kompis skickade ett meddelande från SPA i Nådendal, blev jag väldigt sugen. Har aldrig varit på SPA och lär nog inte få göra det på länge heller. Men man kanske skulle ha en egen liten spa-kväll?

Dessutom skulle min hy må bra av någon slags behandling. Har börjat få finnar i vuxen ålder! Har man klarat sig hela tonåren så får man det när man är 30!

Hittade lite bra "recept" på ansiktsmasker som man kan göra själv. Lägger ut det i ett eget inlägg sedan.

Ja förresten hade jag ruskig tur igår! Vi åkte ut till mamma o pappa igår em och åt pizza med dem. Och där låg två par nya jeans som min bror varit och handlat och som mamma skulle få äran att tvätta och lägga upp.  Självklart var jag bara tvungen att prova de snygga ACNE-jeansen får att kolla in modell och storlek. (har närmligen tänkt att köpa själv, men inte provat innan) Och tänka sig, de satt bra! :-) Stuprör som passar bra tillmina tunikor som man får köra nu när man inte riktigt är i form.

Ringde upp min kära storebror och sa vad som gällde: "kan jag få köpa dem?"
"Men de är ju hel nya ju! Prislapparna sitter ju tom kvar!" (Nä det gjorde de inte för mamma hade ju tvättat dem.) "Jaja, ta du dem, vi kan komma överens senare."

Vad bra det är med storebröder.
 
Han kom och överraskade mig i morse. Så vi fikade och tjatade lite. Mysigt. Jag kan ju betala tillbaka jeansen med fika och mat? Bara att komma!

Linnéa är iväg och leker med Saga hemma hos dem och Alice leker med Nora här hemma. Dessa två är  ena riktiga busungar! De har redan vätt ner hela undervåningen och sina kläder. Nu är de ute och busar. Hör hur de tjuter av skratt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, en brorsa skulle ju inte skada. Iofs har jag fått en jättejobbig lillebrorsa (Stefans) som slåss på armarna. Aj aj blåmärken.



Men du, vad menas med "vätt"? :-D

2008-07-17 @ 18:33:27
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Frida

Ok, de hade blött ner hela undervåningen. Med vatten alltså. Vad f-n heter det?! Vätt, blött??

;-)

2008-07-17 @ 22:43:09
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0