Typiskt eller?

På en lördag när man inte behöver ställa väckarklockan på 6.40 då vaknar söta E kl 6! Han som alltid sover till minst kl 7 ju.
Dessutom är Linnéa hos mormor o morfar och Alice var ju uppe sent igår så hon och Joakim ligger i hennes säng och sover.

Men jag ska inte klaga för han låg och pratade så gott i sin säng till kl 6.45 ich då tog jag upp honom i min säng och så låg han och var världen goaste bäbis!! Vi låg och bara mös i en timma. Han låg på min arm tätt, tätt med sin näsa intryckt i min kind. Ibland är han sån, ganska ofta. Han gillar att mysa. Tror killar är lite med gosiga?

Han är inte bara mer gosig än tjejerna var utan också väldigt mycket "brötigare". Han slänger grejjer runt sig, ska pilla sönder saker och det ska låtas. Men han är bra på att sysselsätta sig. Han kan krypa runt, runt i hela övervåningen och kasta bollen och så jagar han den och kastar igen..
Vi har en boll och ibland letar man så man blir tokig efter den. Igår var jag på JAKT på Torp efter fler små, kastvänilga bollar. Inte lätt att hitta kan jag säga, men till slut hittade jag  några som kanske kan duga. Bra julklappar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0