Tjejkväll

Igår var det tjejkväll hemma hos Jossan och det var 10 glada tjejer som samlades över knytis och julklappslek.
Herre vad vi skrattade! En riktigt trevlig kväll med vänner som man ser alldeles för sällan. Vi saknade systrarna Olsson. (Lisa och Ida)



En salig blandning av mat. Allt från julköttbullar till tacopaj, rocky road, pepparkakor, skink o broccolipaj, mögelost, sallad och en massa annat gott.

Sedan blev det julklappsleken, men den snällare varianten där alla får med sig ett paket. :-) Mycket fint så ingen blev besviken!
 

Ja en riktigt rolig kväll hade vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt. Man behöver få komma bort och bara vara med sina tjejer ibland :) Jag har aldrig förstått den andra julklappsleken, den där en kan få allt. Fy vad tråkigt, sitta där och inte få någon klapp (japp jag är inte så vuxen så jag hade klarat det :) ), eller nästan värre sitta och få massa och så blir andra utan...

kram

2008-12-17 @ 14:10:18
Postat av: Anonym

Oj mitt namn försvann visst på inlägget...

Anna

2008-12-17 @ 14:11:42
URL: http://annafaithful.blogg.se/
Postat av: lisa hanfelt

Hej

Ser ut som en toppenkväll. Ett skönt avbrott i vardagen. Kram Lisa

2008-12-17 @ 15:04:23
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: lisa hanfelt

Hej

Ser ut som en toppenkväll. Ett skönt avbrott i vardagen. Kram Lisa

2008-12-17 @ 15:05:10
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Thessan

Mysigt! Måste bara säga att jag fick mig ett ordentligt leende på läpparna igår när jag tittade i skolkatalogerna från högstadiet, hi hi. Undra vad alla gör idag. Hur många har du kontakt med? Kram kram å ha d gött!

2008-12-17 @ 17:06:16
Postat av: Tina

Åh vad mysigt! Riktigt kul med tjejkväll=) Ska vi ha på söndag men med barn då..Kul det med!;)

2008-12-17 @ 17:41:50
Postat av: Lena

Åhhh, så mysigt Ni ser ut att ha haft det!! =) Nu längtar jag ännu mer, om det nu är möjligt =) Kraaaam.

2008-12-17 @ 21:37:01
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0