Ojdå!

Vaknade av att armen sov på mig. Antagligen för att jag fått sova så många timmar på raken. ;-) Elias sov fortfarande när jag väcktes av väckarklockan. Han somnade kl 19 och fick välling vid kl 00 sedan sov han hela natten. ojojo!
Hämtade upp honom vid 7.30 och nu myser han med lite lek med Alice.

Det finns hopp!


Idag blir det presentutdelning till dagisfröknarna. Nu är de bara två i år. Det är så mycket vikarier och olika varje dag typ. De får inte in någon för en längre tid. Hon som skulle vara där denna terminen blev ganska fort sjukskriven. Man kan ju hoppas att de får någon som blir kvar nästa termin.

Detta blir det i en liten julklapp ialla fall. Smaksatt kaffe och lite gott. Bara för sakens skull, Det är mysigt och så uppskattat att ge en liten present. Nu är ju inte A där så mycket, men förr om åren så var de ju där lite mer och då tycker jag absolut att en liten gåva borde alla pedagoger vara värda. :-)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Skönt att han sover så länge nu. Han vet att ni ska åka till oss och vi är inte vana vid nattpass längre!! Duktig kille!!! Kram Nettan

2008-12-18 @ 08:33:26
Postat av: Tina

Då blir dem glada! Alltid kul att ge bort,det tycker jag med=)

2008-12-18 @ 09:16:14
Postat av: lollo

vad härligt med sömn .. de förtjänar du :)) syns senare kram

2008-12-18 @ 12:09:06
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0