Nyfikna på köket?

Kan tänka det. Men ni får hålla er ett tag till för jag har inte tagit bilder.

Jag har börjat plocka in i lådor och skåp och J försöker sätta på fronten på diskmaskinen just nu. Kaklet är färdigt och allt börjar falla på plats. Några handtag kvar att sätta på, socklar och lister är kvar med. Men nu kan man se hur fint det kommer att bli! Tror att jag kommer att vara supernöjd med det hela.

Det värker i kroppen så sängen känns lockande nu. Vet inte om jag ens har suttit ner idag. Skönt det ska bli när allt är klart.

Dessutom hade det varit fint att få julpynta lite för jag har ingen som helst julkänsla. Och inte en enda klapp är köpt!  PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, men gud förbannat så nyfiken jag är nu! Har saknat dig här i sajberjymden. :-) Har ni flyttat hem hela gänget nu?

2008-12-04 @ 23:39:24
Postat av: frida

Angelica: Skönt att höra att man varit saknad! Kan säga att jag har saknat mina bloggvänner med. Men nu har vi flyttat hem igen ja. Just nu är elektrikern här och kopplar ihop det sista (förhoppningsvis!!) som spotar till skåp, fläkten osv så ska det snart vara färdigt. :-)

2008-12-05 @ 08:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0