Nästa på tur...

Ja det var Elias. Han vaknade till vid 00.30 och fick välling och jag kände att han var varm. Andades snabbt så jag tog tempen. Stoppade in den under armhålan bara för att få en lite uppfattning om det var hög feber och okm han behövde alvedon. Den tickade snabbt upp till 39,7 och då låg han inte ens stilla. Så det var till att ge medicin.

Sedan vaknade han väl till och var väldigt gnällig fram till 6.30. Då fick Joakim avlösa så vi bytte sängplatser. Jag somnade hos Alice och sov tills mamma ringde nu vid 9. Elias sjunger där nere nu hör jag. :-)

Alice låter liiiite bättre idag tycker jag. Rösten har ju varit så hes. Men idag låter det som den är på väg tillbaka. Och hon känns inte varm.
Linnéa kommer snart hem från mamma o pappa. Hon har ont i halsen och lite feber men är pigg.

En riktig farsot som slagit till på alla tre! Hm.... Ska vi få det med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0