Mellandagsrean har startat

Jag gillar inte att vara ute och reahandla tillsammans med alla andra galna männinskor när reorna startar, därför är jag väldigt förtjust i nätshoppingen vid dessa reor.:-) Mycket smidigt att ligga i soffan med en filt och en kopp kaffe i lugn o ro och handla lite.

Vi behöver inget, men lite söta bodys och en bodysuit till Elias kunde inte motstås.
och en mössa med från KIK Kid. De har de riktigt coola heldressarna som jag gillar, men tycärr inte kvar i storlek. E har en med korta ärmar som är så fin. Men denna hade jag gärna haft med...
                                                                                                                                                        

Gillar detta från HJORT. Har en bodysuit som han inte vuxit i ännu sedan innan och jag gillar kvalitén.
Det är fraktfritt månaden ut med hos Babyshop.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så söta! Måste ha en bebis!!! :-D

2008-12-25 @ 20:20:21
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0