Jullusten borta men inte blogglusten

Ja det är blogg-regn från mig idag!
Och jag verkar ju vara den enda som bloggar. Så jag ahr lite tråkigt. Lisa flyttar idag, Lollo har barnvakt och sover säkert sedan igår eftermiddag, Ida vet jag inte vad hon sysslar med och alla ni andra; Vad gör ni??!

Här är lite bilder från sjukstugan.

En storasyster är gott att ha när man behöver gosa lite. Han har inte så hög feber ialal fall. Strax under 38 var det nu.


Morgonmys i soffan.


Nä nu ska  jag lämna er ifred med mina inlägg. Sitter och tittar på min man som lagar mat i sina snickarbyxor. Nu kan han säkert lägga till KOCK på meritlistan med. Där det numera står SNICKARE, ELEKTRIKER, GOLVLÄGGARE, RÖRMOKARE OCH VENTILATION. Inte illa va? Inte att förglömma; FOTBOLLSSPELARE.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hade ju tänkt att komma å hälsa på er men det får bli ngn annan ggn när ni förhoppningsvis e friska då... Piggna på er nu så att tomten kan komma. Kram kram

2008-12-21 @ 14:54:54
Postat av: Maria

Usch då krya på er!

Vi har ingen julkänsla men Bosse gjorde iaf ett pepparkakshus med Sebastian då de var på besök. Vi har en plastgran ;) som vi har gjort så fin! Sebastian har gjort fina saker på dagis och hängt i granen! Några tomtar och andra julsaker hänger/står iaf uppe. Det blir nog mycket trevligt på julafton med vår familj iaf =) I Ucklum hihi

Massa kramar till er från oss

Ha det så bra i Sthlm senare.

2008-12-21 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0