Hallå

Julen börjar kännas.
Idag kom gardinerna upp och någon liten stackars tomte har flyttat in. Men imorgon måste nog jul-cd på för att det ska kännas ordentligt. Eller så får jag ta en julklappsraid imorgon kanske? I affärerna borde det vara juligt?

Jag är utan min vagn nu idag och imorgon. Den blev lite tilltryckt på planet hem från Egypten så resebolaget ersätter vad det kostar att laga men det måste ske inom en månad och det har  ju snart gått. Så idag var J tvungen att ta med vagnen till GBG och lämna in den. Men dagarna blir jobbiga utan vagnen. E vill bara sova i den på dagarna. Sängen funkar inte alls då. Idag fick jag kämpa jättelänge när han skulle somna. Han ställer sig upp o klättrar runt hela tiden, så får jag läggga ner och så höll vi på tills han somnade. Men bara för att vakna efter ca 10 min. *suck*

På fm fikade vi hos Louice, hon bjöd på god smörgåstårta och tårta från gårdagens dop! Mycket uppskattat. :-)


Kommentarer
Postat av: lollo

har du ingen vagn du kan låna av nån under tiden ?? skönt att ha nåt att skylla på när de regnar imorgon ;) hehe

2008-12-08 @ 21:09:08
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag hade aldrig klarat mig utan vagn..=) Är näst intill beroende;)

Hoppas det går lättare att somna gossen idag då.

2008-12-09 @ 10:20:46
Postat av: Jessica Barck

Vill du låna en vagn???

Jag har en som samlar damm i garaget....

Säg bara till..



Kram

2008-12-09 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0