Fullt upp

Idag har det varit fullt upp från det att jag steg upp i morse. Började med att städa lite. För ovanlighetens skull. Nere var i akut behov, även upp, men ju mer man plockar desto rörigare blir det. Man plockar bort verkytg, men efter en dag är de framme igen och fler med.
Idag byggde J upp den väggen jag ville ha förlängt och det blir riktigt bra. Ja, om man tänker att det ska bli tapet på den med och omorganiseras lite i hallen och så. Men samtidigt som man vill göra klart det så tänker man praktiskt med, vi ska renovera badrummet som ligger i hallen (eller ja i anslutning) och så ska man ju ta bort dörrfoderm lister osv. Så då är det ju bättre att göra hallen då. Men kan man vänta är frågan.
Jag skulle ju kunna ta ner allt, spackla och göra någorlunda klart så det bara är att tapetsera....

Jag skulle nog vilja att någon duktig målare spacklade i hallen så det blir riktigt bra. J´s pappa är ju en egen expert, men jag är nog inte av samma åsikt kanske. Och i hallen lär det synas om det inte blir riktigt bra.

Har hunnit med en fika på fm med Lollo och Mathias. Lagat mat åt en del löst folk, handlat, hämtat barn och haft Jennie över på lite kaffe.

Nu ska jag sätta mig i soffan.

Imorgon blir det annanaspaj och kaffe hos mig. Linda H gjorde en beställnig på det. :-)

Kommentarer
Postat av: lollo

klart jag kommer !! ananaspaj kan man ju inte tacka nej till ;))

2008-12-17 @ 20:14:32
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0