Äsch

Jag skulle ju lägga ut lite bilder och tog en massa precis med mobilen eftersom jag inte hittar vanliga kameran, men så klart hittar jag inte heller sladden till mobilen så jag kan inte lägga in bilderna. *suck*

Har precis kommit hem från UA där vi åt middag hos J´s bror med hela hans familj, mamma, pappa och bror+svägerska från Nyköping. Mycket trevligt.
Elias har varit på sitt bästa humör och charmat alla helt vansinnigt hela kvällen. Trött var han men helt underbar. Somnade i bilen hem och var bara att bära in och i sängen. Själv ska jag ta en dusch och hoppa i säng. Men först: Bloggkoll.

Kommentarer
Postat av: Carin

berätta mer om bloggkoll, hur månha har du där och är det bloggar av alla dess art?? Kram...

2008-12-07 @ 19:48:03
URL: http://www.nogg.se/tiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0