Uttråkad!!


Såna här dagar är ju nyttiga men fy så tråkigt!
Regn.....

Nu har jag varit hemma i två dagar och börjar känna mig riktigt uttråkad.
Skickade ett sms om en fikainbjudan till grannen Louice i morse, men fick se sedan att mitt SIM-kort var inaktivt.

Ska ialla fall iväg på gympa kl 19. Håll i er vilken träningsvärk jag kommer ha! Om jag nu orkar röra mig överhuvudtaget.
 ;-) Ska bli kul ialla fall att känna sig lite nyttig. Det är prova på i två veckor. Så förhoppningsvis kanske jag kan komma i form under hösten!

Elias har hittat tv-bänken nu och ligger och pillar på playstation-kontrollen som han lyckts dra ut. Terroristtiden har börjat!

Vad gör ni såna här dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0