*pust*

Gympa. Inte helt min grej, men jag har gjort det.


Men något som är säkert är att om man ska gympa ska man har riktiga grejjer! Riktig sportBH är ett måste, ialla fall tills brösten är lika små som pingisbollar igen.
Hur kan man hoppa och stutsa med stora bröst?!
Jobbigt när tuttar och rumpa skumpar och hoppar. Gillar inte det. (Men det är väl det som är meningen antar jag, att skumpande ska minska...)
Hm, ska man ge det fler chanser?
Lär man sig tycka att det är kul med koordination eller är man helt körd?

Tänkte flera gånger att det hade varit mycket roligare om vi hade haft en boll.
Kan inte någon dra igång motions-volley? Jag är ju mer en boll-tjej än en gympa-tjej, det är klart. Men samtidigt är jag ingen som ger upp heller, hur mycket det än skumpar. jag ger det en gång till.

Och så ska jag testa yogan.
Då ska jag bli så här smidig!

Dags att hoppa in i duschen innan kroppen kallnar, då lär jag inte komma upp mer. Snacka om att jag kommer att ha träningvärk....

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Va redig du e. Skall du skumpa någon mer dag i veckan? Jag kan också behöva skumpa runt. Hänger gärna på. Du kan alltid ringa hit om du har tråkigt. Är nämligen nästan alltid hemma.

Lisa

2008-08-27 @ 21:13:15
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Anonym

Haha, känner igen mig i din beskrivning. Det var sådär kul... Ska också testa yogan och Jessicas pass, men annars tror jag att jag ägnar mig åt löpning. Har också GRYMT svårt för koordination. Cissi

2008-08-28 @ 06:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0